loader image

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, przysługuje Państwu prawo do reklamacji. Prosimy o opis wady produktu, zdjęcia oraz dowód zakupu w Zakupy Naturalne drogą mailową.

e-mail:  zamowienia@zakupynaturalne.pl
Telefon: 516 416 271

Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonego produktu i postępujemy wraz z jego instrukcjami.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie później niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@zakupynaturalne.pl

lub drogą pocztową na adres:

Adres pocztowy: Naturalne Zakupy
Ewa Skalska
Leźno 29B
80-298 Leźno
NIP: 926-154-94-68
Adres e-mail: zamowienia@zakupynaturalne.pl
Telefon: 516 416 271

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Zwroty

Zwrotu produktu możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. 
Od umowy możesz odstąpić wypełniając formularz: pobierz tutaj który możesz dołączyć do zwracanego produktu lub przesłać go mailowo na adres: sklep@zakupynaturalne.pl.

 

Zwracany produkt zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 69/1a 81-198 Pogórze, ale nie później niż 14 dni od dnia przesłania formularza zwrotu.
Zwrot płatności za zwracany towar zwracamy niezwłocznie w taki sam sposób, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego produktu.